ODORA doreste sa va asigure ca produsele comercializate corespund condițiilor enunțate în informatiile publicate pe site, în cazul contrar, isi asuma obligatia de a repara, a înlocui produsul sau a restitui contravaloarea, in ordinea mentionata.
Conform legii, aparatele pentru difuzare parfum ODORA, beneficiaza de garantie de 24 luni de la data achizitionarii pentru persoane fizice si 12 luni pentru persoane juridice.
Garantia se refera la aducerea la conformitate a produsului.
Ne straduim sa oferim suport tehnic si sa remediem orice situatie care determina ca produsul sa nu fie conform, in cel mai scurt timp.
Pentru diagnosticarea problemelor semnalate, Cumparatorul va trimite un filmulet, sau poze in care va surprinde problemele si o scurta descriere pe email la office@odora.ro sau WhatsApp la numarul 0799 040 040.
Va vom oferi instructiuni de rezolvare (daca problema tine de modalitati neadecvate de utilizare a produsului).
Daca este necesar, vom solicita produsul in service pentru solutionarea problemei.
Termenul in care ne propunem sa rezolvam problemele in service este de maxim 15 zile de la primirea produsului la sediul nostru (termenul legal).
Obligatoriu, produsele vor fi trimise fara a avea parfum in recipiente sau rezerve atasate.
Sticlutele cu parfum se vor decupla de la aparat si se vor pastra sau goli, capatul de difuzare va fi sters pentru a nu se scurge pe durata transportului.
Orice scurgere de lichid pe sau in interiorul produsului poate provoca daune permanente, fapt care duce la anularea garantiei.
Toate produsele returnate vor fi ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport si livrate in conditii optime.
Se vor asigura urmatoarele modalitati conform legii (in urmatoarea ordine):
- inlocuirea eventualelor piese defecte cu piese noi, usor de inlocuit, trimise la adresa beneficiarului;
- constatarea defectului si repararea produsului la sediul ODORA;
- înlocuirea produsului cu unul identic, sau cu alt model din portofoliul nostru;
- reducerea corespunzătoare a prețului (daca neconformitatea este minora si clientul decide sa pastreze produsul);
- restituirea contravalorii produsului (daca niciuna din situatiile de mai sus nu poate fi aplicata).
Va multumim,
Echipa ODORA.ro